replicas de relojes
replicas de relojes splash
Publicado por admin o 7 Xuño 2011

Presidente: D. Manuel Abelleira Argibay  presidente.pontevedra@coag.es
Tesoreira: Dña. María Pierres López tesorera.pontevedra@coag.es
Secretario: D. Anselmo Villanueva Peón secretario.pontevedra@coag.es
Podedes contactar directamente coa Xunta Directiva a través da seguinte dirección de correo:
xd.pontevedra@coag.es

 

Archivado o Decembro, 2012

Urxente: Proposta de modificación da Lei de Servizos Profesionais…

Escrito por mabelleira o 31 Decembro 2012

O Consello superior dos arquitectos de España (CSCAE) recibiu esta semana un borrador da futura Lei de Servizos Profesionais (LSP), preparado polo Ministerio de Economía e Competitividade.

En dito documento, elimínanse as reservas de actividade que establecía a Lei de Ordenación da Edificación (LOE), para os arquitectos para “proxectar e dirixir obras de edificios residenciais, culturais, docentes ou relixiosos”, e abre as competencias para proxectar e dirixir estas obras, tamén aos enxeñeiros con competencias en edificación.

Isto supón unha gravísima afrenta á nosa profesión.

O presidente do CSCAE, propón unha movilización cun acto de manifestación e reivindicación o vindeiro día 3 de xaneiro en Madrid coa colaboración do COAM (colexio de arquitectos de Madrid).

Asimesmo, invítase ao mesmo a estudantes de arquitectura, aparelladores e arquitectos técnicos, tamén afectados por esta proposta de reforma lexislativa.

Desde a Delegación de Pontevedra do COAG, manifestamos a nosa solidariedade coas iniciativas propostas polo CSCAE, neste asunto, ao obxecto de que este sinsentido saia adiante.

Adxuntamos ligazón do comunicado enviado por D.Jordi Ludevid i Anglada, presidente do CSCAE, sobre este asunto –> comunicado aos arquitectos

Adxuntamos ligazón da carta enviada por D.Jordi Ludevid i Anglada, presidente do CSCAE ao ministro de economía e competitividade –> carta ao ministro

Adxuntamos o borrador da Lei de Servizos Profesionais –> borrador da LSP

Podedes seguir o debate sobre este tema, no seguinte fio : blog da unión de arquitectos da Admón Pública do CSCAE

Informe do ministerio de Fomento sobre a LSP –> informe ministerio de fomento

Carta do Sr.Decano do COAG –> carta do Sr.Decano do COAG

Carta do Sr.Decano do COAM –> carta do Sr.Decano do COAM

Comunicado do CSCAE. 3 Xaneiro. –> comunicado do CSCAE

Felicitación

Escrito por wlopez o 29 Decembro 2012

felicitacion-coag

Convocatoria de Xunta Extraordinaria de Delegación

Escrito por mabelleira o 28 Decembro 2012

O vindeiro luns 7 de xaneiro, ás 19.30 h en 1ª convocatoria e ás 20.00 h en 2ª convocatoria, celebrarase unha Xunta Extraordinaria de Delegación, na Casa das Campás, sita na rúa Don Filiberto nº9-11 de Pontevedra con arranxo á seguinte:

ORDE DO DÍA:

1. Informe da Xunta Directiva.

2. Posta a  disposición da decisión da asamblea dos cargos da Xunta Directiva da Delegación.

O Secretario.

Convocatoria de Xunta Ordinaria de Delegación

Escrito por mabelleira o 11 Decembro 2012

Emprazamento: Salón de actos da casa das Campás. Rúa D.Filiberto de Pontevedra.

A Xunta Directiva da delegación de Pontevedra,  acordou convocar unha Xunta Ordinaria de  Delegación o vindeiro martes, 18 de Decembro de 2012, ás 19:00 en primeira convocatoria e ás 19:30 en segunda convocatoria, coa seguinte

ORDE DO DÍA:

1. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.

2. Informe da Xunta Directiva respecto o proceso de reestruturación colexial

3. Rogos, preguntas e proposicións.

Así mesmo, aqueles colexiados , que queiran achegar as súas observacións por  correo, poderán facelo no seguinte enderezo de correo electrónico: secretario.pontevedra@colexiodearquitectos.org

Oscar Niemeyer, mi querido gran amigo

Escrito por mpierres o 6 Decembro 2012

Fonte: http://www.plataformaarquitectura.cl

Por Giuliano Pastorelli

Seguimos volviendo atrás en el tiempo y buscando en el baúl de la arquitectura situaciones y recuerdos que nos despierten la imagen de Oscar Niemeyer, quien hoy tras 104 años de vida nos ha dejado.

Vinicius de Moraes, uno de los padres de la Bossa Nova fue un gran amigo de Oscar Niemeyer. Se conocieron en las ruedas  literarias del Café Vermelhinho, en Rio de Janeiro ‘en los años 40. Incluso trabajaron juntos para la obra de teatro “Orfeu da Conceição” en 1956, para lo cual Niemeyer diseñó los escenarios. Su adaptación al cine en 1959, se llamo “Orfeo Negro” de Marcel Camus, recibió  el Oscar a la mejor película extranjera, además de la Palma de Oro y el Golden Globe. Por los años 60 probablemente Vinicius escribió un breve texto sobre y para  su amigo Oscar.

“Pocas declaraciones he leído más emocionantes que el articulo-reportaje de Oscar Niemeyer en Brasilia en su experiencia. Para aquellos que sólo conocen el arquitecto, el artículo puede pasar una defensa por sí mismo -. La reacción de un padre normal que deja su dulzura habitual para defender a un niño que quieren molestar. Pero para aquellos que conocen el hombre, el artículo asume proporciones dramáticas. Para Oscar no es sólo el opuesto del defensor de causas, como uno de los seres menos se auto promociono que he conocido en mi vida.

Su modestia no es, como de común, una forma de vanidad infame. No tiene nada que ver con el conocimiento realista – que Oscar tiene su valor profesional y sus posibilidades. Es la modestia de los creadores verdaderamente integrados con la vida, de los que saben que no hay tiempo que perder, es necesario construir la belleza y la felicidad en el mundo, por esta razón que en el individuo es todo tan frágil y precario. Este sentimiento de lo frágil y precario de las cosas, que tocan en Oscar en las notas más altas de la partitura, como que sirve para resaltar aún más la dignidad de hombre  y  de artista, porque nunca hay en él la sensación de estar sirviendo uno mismo, o incluso a los suyos, sino a los hombres en general, en un futuro que él espera sea mejor.

Oscar no cree en el Padre del Cielo, ni que va a construir algún día basílicas angelicales en los verdes pastos del Paraíso. El prefiere como un hombre de verdad, la felicidad de sus semejantes en el uso de los pastos verdes de la Tierra, en el ejemplo de trabajo por el bien común y la creación de condiciones urbanas y rurales, con el fin de  estimular y desarrollar este noble fin: hacer al hombre feliz en el corto plazo que se le dio para vivir.

o también creo en eso, y cuando veo lo que creo reflejado en un testimonio como el de Oscar Niemeyer, querido viejo amigo, como no  emocionarse? Es bueno verse entre amigos, uno cuyos puntos de vista coinciden con los nuestros; uno a quien los años, en lugar de esclerosar o encerrarse políticamente, al revés, rejuvenecen, renuevan, revitalizan; un cuya visión práctica del mundo y de los hombres no se desprecia nunca la dimensión de la poesía. Porque la verdad es que la mayoría, cuando habla de política, casi sólo abre la boca para decir tonterías, y se defiende cada vez más de los arduos problemas de la responsabilidad humana con la armadura del reaccionarismo más egoísta. Y lo peor es que ni por eso podemos dejar de gustarle de ellos …

Dijo el gran Ésquilo que “todo lo que existe es justo e injusto, y en ambos casos justificables por igual”. Dialécticamente, perfecto, si se analiza la frase desde la perspectiva de la historia, la lucha extraordinaria del hombre para llegar a donde ha llegado. Pero, humanamente, vamos más despacio… Hitler, que es históricamente justificable, no obstante, no deja de ser un monstruo horrible. Fulgencio Batista, que es históricamente un Judas en las manos de los sacerdotes supremos de los filisteos del azúcar, tampoco por eso deja de ser un traidor infame a su país y uno de los réprobos más asquerosos dentro de la comunidad latinoamericana.

Así que, mi querido Oscar, no des importancia a tus detractores. La mayoría de ellos son “los mismos de siempre”. Hay, como usted bien dijo, “los que no tienen una visión más realista de la vida, que los ubique dentro de la fragilidad de las cosas, haciéndolas más sencillas, humana y distante.” Y éstos, como usted muy bien hace, hay que “entender sin resentimiento”. Pero también hay, por desgracia, los viejos, los tramposos, los matones y los policías. Con estos, usted necesita tener más cuidado. Porque ellos están ahí, y los partidos de la ignorancia.”

Faleceu o arquitecto Oscar Niemeyer

Escrito por mabelleira o 6 Decembro 2012

O arquitecto Oscar Niemeyer, deseñador da cidade de Brasilia, premio Pritzker e Príncipe de Asturias, faleceu onte aos 104 anos de edade, nun hospital de Rio de Xaneiro.

Traballador incansable, ata o derradeiro día da súa vida, no seu estudio do edificio Ypiranga desde hai 50 anos.

Home comprometido políticamente e encantador, gostaba de recibir a arquitectos e grupos de amigos para debatir dos máis diversos temas.

En España, nos deixa a súa recente obra “centro Niemeyer” en Avilés Asturias, como legado para as futuras xeracións.

Podedes ampliar a información nas seguintes ligazóns dos seguintes medios: el pais, el mundo, abc, la vanguardia, la voz de galicia, faro de vigo, o goblo, le monde , clarin

Podedes tamén visualizar un estrato do video da fundación Caja de Arquitectos da súa obra.
1354753630_397205_1354759271_sumario_normal

Entrada en vigor da Lei 27/2011. Nota informativa da HNA.

Escrito por mabelleira o 4 Decembro 2012

A mútua dos arquitectos HNA, nos remite unha carta onde nos informa de novedades lexislativas, consistente na entrada en vigor o vindeiro 1 de xaneiro de 2013 da Lei 27/2011 do 1 de agosto sobre actualización, adecuación e modernización do sistema nacional de saúde.

Ao obxecto de darlle publicidade a mesma, adxuntase esta ligazón, onde podes descargala.

That lineage can be seen in the Rolex Oyster fake watches Perpetual's straightforward and practical design. Legibility is cheap ralph lauren shirts strong and the dial design offers nothing more than is necessary to display the time.