replicas de relojes
replicas de relojes splash
Publicado por admin o 7 junio 2011

Presidente: D. Manuel Abelleira Argibay  presidente.pontevedra@colexiodearquitectos.org
Tesorera: Dña. María Pierres López tesorera.pontevedra@colexiodearquitectos.org
Secretario: D. Wenceslao López Velasco secretario.pontevedra@colexiodearquitectos.org
Podeis contactar directamente con la Junta Directiva a través de la siguiente dirección de correo:
xd.pontevedra@colexiodearquitectos.org

 

Archivado en 27 septiembre 2010

La Fundación Juana de Vega premia una vivienda de Nigrán

Escrito por mpierres o 27 septiembre 2010

quinteiro-nigranOs arquitectos vigueses Quintela Porro e Mónica Díaz obtiveron un accésit por unha casa unifamiliar no Quinteiro

O xurado do Premio Juana de Vega de Arquitectura 2010 outorgou un accésit aos arquitectos vigueses José Luis Quintela Porro e Mónica Díaz Rodríguez polo seu proxecto, de vivenda unifamiliar, realizado no Quinteiro (Nigrán). Os membros do xurado destacaron a solución exterior simple, «que oculta unha sección complexa, así como o nivel inferior, illado do superior e de concepción moi eficaz, que discorre baixo a terraza da piscina e resérvase para as actividades lúdicas». Para rematar, o xurado subliñou que «o conxunto transmite unha idea de contención concisa e valórase o bo uso dos materiais». A sede da Fundación Juana de Vega , en Oleiros, acolleu onte a entrega do Premio Juana de Vega de Arquitectura 2010, creado para recoñecer o labor dos arquitectos que, cos seus proxectos, contribúen á mellora das condicións de vida do ámbito rural galego, ao respecto pola súa contorna e ao mantemento da calidade paisaxística do territorio. Este galardón é o de maior dotación que se convoca en Galicia para proxectos de arquitectura. Nel prémiase a mellor vivenda unifamiliar, tanto de nova planta como de rehabilitación, terminada en Galicia no ano natural anterior á convocatoria, neste caso 2009. O xurado valora especialmente a capacidade da obra para converterse nunha referencia social que poida influír favorablemente nos tipos de vivenda que se constrúen no medio non urbano.

José Luis Quintela é fillo da presidenta da Autoridade Portuaria de Vigo Corina Porro. O ano pasado, participou como arquitecto colaborador no plan especial de acondicionamento do eixo avenida de Castelao-avenida de Europa. Xunto con Mónica Díaz, realizou tamén un proxecto de rehabilitación dunha vivenda en Tui.


Arquitectos alemanes se interesan por el legado dejado por Alejandro de la Sota en su ciudad natal

Escrito por mpierres o 27 septiembre 2010

Faro de Vigo - 27.09.2010

Una veintena de profesionales visitó ayer el Pabellón de Deportes y la Casa Domínguez, en Poio

Invitados por el Colegio de Arquitectos de Galicia, una veintena de profesionales alemanes interesados por la obra de Alejandro de la Sota (Pontevedra, 1913-Madrid, 1996) conoció ayer el legado del arquitecto pontevedrés en su tierra natal: la Casa Domínguez localizada en A Caeira (Poio), una vivienda unifamiliar fechada en 1976, y el Pabellón de Deportes y el edificio del Banco Pastor en la capital, que datan de los años 1966 y 1974 respectivamente.
Siguiendo el rastro del arquitecto pontevedrés, la delegación alemana que procede de Baviera se desplazará en los próximos días a otros puntos de Galicia en busca de ejemplos de la arquitectura racionalista de De la Sota, quien desarrolló el grueso de su carrera profesional en la capital de España.
Además de sus actuaciones en la Pontevedra que le vio nacer, Alejandro de la Sota dejó en la comunidad autónoma otras obras de renombre como el Colegio Residencia Caja de Ahorros Provincial (1966-1967) en Ourense y una de sus postreras, la Biblioteca Universitaria (1990) en Santiago.
De la Sota recibió el Premio Nacional de Arquitectura en tres ocasiones, así como la Medalla de Oro al Mérito de las Bellas Artes y la Medalla de Oro del Consejo de Arquitectos, unas distinciones que dan idea de la calidad del trabajo desarrollado por De la Sota y del reconocimiento profesional alcanzado en vida.
Obras con fines tan dispares como el Gobierno Civil de Tarragona (1956-1963), los Talleres Aeronáuticos TABSA de Madrid (1957-58), la Central Lechera Clesa de Madrid (1963), los edificios de Correos de Úbeda (1964) o el de Correos y Telecomunicaciones de León (1980-83) o el rediseño y rehabilitación del Edificio del Cabildo Insular de las Las Palmas (1994) dan idea de su versatilidad, de su apuesta por el uso de elementos industriales y de su “racionalismo equilibrado” que le llevó a conjugar con maestría la creatividad arquitectónica con la simplicidad constructiva.

That lineage can be seen in the Rolex Oyster fake watches Perpetual's straightforward and practical design. Legibility is cheap ralph lauren shirts strong and the dial design offers nothing more than is necessary to display the time.