replicas de relojes
replicas de relojes splash
Publicado por admin o 7 Xuño 2011

Presidente: D. Manuel Abelleira Argibay  presidente.pontevedra@coag.es
Tesoreira: Dña. María Pierres López tesorera.pontevedra@coag.es
Secretario: D. Anselmo Villanueva Peón secretario.pontevedra@coag.es
Podedes contactar directamente coa Xunta Directiva a través da seguinte dirección de correo:
xd.pontevedra@coag.es

 

Archivado en 6 Setembro 2009

Estratexia ‘Piano’ en Malta

Escrito por mpierres o 6 Setembro 2009

renzo-piano-en-malta

El Pais, 05-09-2009

Ao longo dos séculos a súa posición estratéxica para as rutas navais do Mediterráneo lle procurou máis dun disgusto á illa de Malta. Napoleón a conquistou en 1798, aproveitando a promesa dos cabaleiros de non loitar contra ningún rei cristiano, pero a impopularidade do Emperador facilitou a labor dos ingleses, que dous anos despois asumiron o  control da illa e o mantiveron ata a súa independencia, en 1964. Durante a II Guerra Mundial, ao formar parte do Imperio Británico,convertiuse en branco dos bombardeos da aviación alemana, que unha mañá de 1942 reduxeron a escombros a Royal Opera House, construida a mediados do século XIX polo  arquitecto inglés Edward Middleton Barry, autor do célebre Covent Garden de Londres.

As ruinas da ópera foron obxeto de diversas propostas de reconstrucción e  de outras tantas controversias, pero ata a data nengunha prosperara. O artífice da milagre é Renzo Piano, autor do Centro Pompidou de París e  de ducias de outras obras emblemáticas, como o  aeropuerto de Osaka, a Fundación Beyeler de Basilea e , máis recentemente, o Museo de Historia Natural de San Francisco e  a nova ala do Art Institute de Chicago. O arquitecto italiano deu  na diana propoñendo conservar as ruinas, “que despois de 68 anos alcanzaran o estatus de monumento”, inxertándoas nun coliseo ao aire libre. As paredes translúcidas removibles e  os equipos de luz e son móviles, que lle otorgarán a identidade de teatro durante as representacions, desaparecerán cando non haxa espectáculos, deixando no seu lugar unha praza, con vocación de ágora, rodeada por xardins.

O proxecto forma parte dun amplo programa de reformas, que costará 80 millons de euros e  durará uns catro anos. Ademáis da ópera, no baleiro deixado polas bombas, Piano construirá un novo Parlamento, un edificio de dous bloques de pedra, colocados sobre uns contrafortes, que crean a sensación de que están suspendidos no aire. Non se trata da típica obra de atrios enormes e inútis. “A arquitectura é o  arte de construir espacios adecuados aos seres humanos. Está de moda unha especie de priapismo arquitectónico, canto máis grande mellor”, lamenta Piano. O seu é un edificio ecolóxico, de “emisions cero”, que aproveitará o sol, o vento e  a masa rocosa da illa para xenerar e  manter a temperatura interna estable, sen necesidade de aire acondicionado nin calefacción.

O  arquitecto eliminará o aparcadoiro que afea os bastions e  recuperará a entrada orixinal á cidade dos templarios, oculta tras numerosas intervencions, culminadas coas modificacions salvaxes dos anos sesenta. “Máis que añadir, quitamos”, asegura Piano.

That lineage can be seen in the Rolex Oyster fake watches Perpetual's straightforward and practical design. Legibility is cheap ralph lauren shirts strong and the dial design offers nothing more than is necessary to display the time.