replicas de relojes
replicas de relojes splash
Publicado por admin o 7 Xuño 2011

Presidente: D. Manuel Abelleira Argibay  presidente.pontevedra@coag.es
Tesoreira: Dña. María Pierres López tesorera.pontevedra@coag.es
Secretario: D. Anselmo Villanueva Peón secretario.pontevedra@coag.es
Podedes contactar directamente coa Xunta Directiva a través da seguinte dirección de correo:
xd.pontevedra@coag.es

 

Archivado o Setembro, 2009

Simposio: novas rutas, novas condicións urbanas

Escrito por mpierres o 29 Setembro 2009

logo_cabeza_6Aberto o prazo de inscrición para o simposio “Novas rutas, novas condicions urbanas” que se celebrará no musac o vindeiro 10 de outubro

MUSAC, Museo de Arte Contemporáneo de Castilla y León organiza o vindeiro 10 de outubro o simposio Novas Rutas, Novas Condicions Urbanas, dentro do proxecto As Novas Rutas da Seda do artista, teórico e urbanista Kyong Park. Dirixido por Octavio Zaya, e coa participación dos arquitectos Santiago Cirugeda e Teddy Cruz, así como do propio Park, o seminario pretende crear un espacio de reflexión en torno á transformación das dinámicas urbanas e sociais nos novos contextos sociais, económicos e políticos da globalización.

 Durante a xornada, Kyong Park repasará As Novas Rutas da Seda, o proxecto en curso que lle ven ocupando dende fai máis de dous anos e do que MUSAC presenta na mostra As Novas Rutas da Seda unha ampla selección de iniciativas e traballos. Pola súa parte, Santiago Cirugeda abordará na súa intervención as recetas urbanas que viu desenrolando durante os últimos anos, mentras que Teddy Cruz considerará o conflicto como un recurso operativo para transformar a práctica arquitectónica, suxerindo que ningunha intervención no dominio público pode emprenderse sen primeiro expoñer as condicions de propiedade e xurisdicción política.

Simposio: Novas Rutas, Novas Condicions Urbanas
Organizado por: MUSAC, Museo de Arte Contemporáneo de Castilla y León
Dirigido por: Octavio Zaya
Ponentes: Santiago Cirugeda, Teddy Cruz, Kyong Park
Lugar: MUSAC (León)
Fechas: Sábado, 10 de outubro de 2009
Dirigido a: arquitectos, urbanistas, estudiantes e todos aqueles interesados no desenrolo urbano
Inscripciones: Inscripción gratuita ata completar aforo Aquí

Máster en Arquitectura Biodixital

Escrito por mpierres o 29 Setembro 2009

arq_biodig_2010_v2_esA Universitat Internacional de Catalunya ( UIC ) anuncia un novo máster que ofrecerá para o curso 2009-2010.

Este máster en Arquitectura Biodixital trata a aplicación da xenética á arquitectura, unha nova mirada á ecoloxía, ao medio ambiente e aos medios dixitais na arquitectura. Igualmente, está conectado cunha liña de investigación que aplica a xenética á arquitectura dende as novas técnicas biolóxicas e dixitais.

Para máis información: www.uic.es/master-arquitectura-biodigital

Vila Utopía, vivir nunha obra de arte

Escrito por mpierres o 29 Setembro 2009

ABC - 24.09.2009 vivenda-vila-utopiaVila Utopía é un innovador proxecto urbanístico de Portugal no que se reuniron a 18 arquitectos nacionais para diseñar un complexo urbano de 45 casas unifamiliares.

Este núcleo residencial caracterízase pola súa excepcional arquitectura, privacidade e funcionalidade, todo elo nun espacio con patios, xardins interiores e porches. «Apostamos todo na calidade arquitectónica e cada casa é única, proxectada para asegurar toda a individualidade da primeira vivenda», explica Manuel Aires Mateus, arquitecto coordinador do proxecto. Entre os arquitectos que participan no mesmo destacan Eduardo Sotto Moura, Gonçalo Byrne e Frederico Valsassina.
As casas caracterízanse pola súa luz natural e o seu espacio e cada arquitecto quixo dar seu toque persoal no proxecto. Hai casas con esquemas diferentes ao convencional, nas que a sala, a cociña e a piscina están no piso de arriba, unha forma de protexer mellor a intimidade das familias. Todos os arquitectos optaron por materiais de calidade e as casas están equipadas con sistemas de seguridade.
Este proxecto de luxo está sendo comercializado por Sotheby´s International Realty Portugal. Promovido por Wise-Investimentos Imobiliários, Vila Utopía ocupa unha área de preto de 70.000 m2 e representa unha inversión de 30 millons de euros.
A vila está localizada no Parque de Santa Cruz, en Oeiras (a 15 kms de Lisboa) e os lotes á venta teñen áreas entre 650 e 1.500 m2, 35 % dos cales son construibles. Tal e como declara Tiago Queiroga, director-xeral de Sotheby´s International Realty Portugal, «o proxecto reúne a alguns dos mellores representantes da arquitectura contemporánea portuguesa, e por elo, Vila Utopía é unha verdadeira obra de arte». En Portugal é a única urbanización destas características destinada á primeira vivenda.
As obras se dividiron en cinco fases e se agarda que as primeiras casas estén rematadas o próximo ano mentras que no 2012 se pretende finalizar todo o proxecto. O precio das casas oscila entre 1,1 e 1,8 millons de euros e a metade xa foron vendidas.
vila-souto-moura
Máis información:  www.vilautopia.com

Case medio centenar de concellos galegos, o 14% do total, aínda carece de planificación urbanística

Escrito por mpierres o 29 Setembro 2009

La Voz de Galicia- 29-09-2009

Un total de 45 concellos galegos, é dicir, un 14% do total, aínda carecen de achaiadura urbanística, segundo informou onte a Consellería de Medio Ambiente e Territorio. De todos os xeitos, o departamento que dirixe Agustín Hernández asegura que 39 deles teñen en marcha o proceso de tramitación dos seus respectivos plans xerais. Así mesmo, outros 230 concellos teñen en marcha a revisión das súas normas para adaptalas á Lei de Ordenación Urbanística, que establecía que todos os concellos debería ter adaptados as súas achaiaduras no 2006. Por iso, a Consellería de Medio Ambiente decidiu habilitar unha liña de 3,1 millóns de euros para os concellos que elaboren ou adapten os seus plans urbanísticos. O Goberno galego asegura que nos últimos dez anos destinou 30 millóns de euros para incentivar aos concellos a que adecúen os seus plans urbanísticos, «xa que se trata dun instrumento básico de ordenación do territorio e unha ferramenta indispensable non desenvolvemento dous municipios».

Segundo informou a Xunta, os destinatarios das axudas han de ser concellos cunha poboación inferior aos 50.000 habitantes. Os que superen esta cifra tamén recibirán axudas, pero a través duns convenios específicos de colaboración.

Cambios

Tamén se considerarán susceptibles de recibir axudas os plans de agrupación de concellos que conformen unha unidade de achaiadura homoxénea.

A Xunta recorda nun comunicado que acaba de asinar un acordo coa Federación Galega de Municipios para realizar unha reforma da Lei do Solo. Un dos cambios que se van a introducir pretende axilizar a tramitación autonómica de modo que o prazo para as sucesivas intervencións da Administración autonómica será de dúas a tres meses, salvo no caso da aprobación definitiva dos plans, que se mantén en tres meses.

A modificación da lei tamén afecta a chan rústico, devolvendo aos concellos a competencia para dar licenzas a obras relacionadas coa explotación dos recursos naturais.

O grado 0 do deseño

Escrito por mpierres o 28 Setembro 2009

El Pais - 28-09-2009

grado-01Pode que houbéramos deixado de ver o camiño máis sinxelo. Pode que, abrumados pola información visual que nos rodea, houbéramos chegado a perder de vista o obvio, o que do peso cae, o que non debería ser doutra maneira.

Os novos deseños, o deseño de quen quere chegar a algún sitio -non o dos que buscan manterse nese sitio- envía esa mensaxe. Debde varios países do mundo, alguns deseñadores volven a crer na resta, na líña recta e no grado cero do deseño. O novedoso desa sensata elección non é só que haxa empresarios dispostos a seguirlles o xogo. A auténtica revolución é que sexan as propias empresas multinacionais as que soliciten deseños lóxicos e sinxelos: puro sentido común.

Este ano, a marca Nutella, da multinacional Ferrero Rocher, convocou un concurso internacional entre deseñadores. Se solicitaba un artiluxio, unha peza de merchandising para agasallar nas promocions de supermercado xunto aos seus productos. O colectivo asentado en Valencia Nadadora participou en dito concurso. E o gañou cunha inversión baixo mínimos: un prato de plástico. Cun burato, e transformado, o recipiente de plástico inxectado chámase agora Corolla (coroa en italiano) e, certamente, confire un novo halo á merienda infantil. Enróscase aoredor da boca dos tarros de Nutella, a crema de avelás estrela da empresa italiana, e convirte o chocolate nun manxar. O que Isaac Piñeiro e seus socios de estudio propuxeron co seu deseño foi darlle ideas aos compradores: transformar a Nutella nun dip, nun novo snack gracias a unha coroa de plástico na que colocar frutas ou galletas para fundir no chocolate. A idea parte do dedo que calquera rapaz metería nun bote aberto de crema de chocolate. É de caixón, custa pouco máis de cinco céntimos de euro e resultou premiada.

Algo parecido acaba de suceder noutra empresa internacional, a xaponesa Muji, que vende productos anónimos pero fácilmente recoñecibles por unha estética entre funcionalista e zen, e que conta con máis de 100 comercios repartidos polo mundo. Para surtilos, fai tres anos que convoca un concurso internacional de deseño e logo produce os proxectos gañadores. Das 1.986 propuestas que se presentaron este ano, as cañitas firmadas en Xapón (as pallitas orixinais, as que proveñen do propio tallo do trigo, como as de antaño) foron o producto gañador. O deseñador da peza non tivo que facer absolutamente nada. Só pensar. Volver a pensar, que pode resultar más difícil que poñerse a pensar.

Repensar, precisamente, é o que fixo outro deseñador español, Pedro Ochando, ao idear a súa lámpara cunha pantalla de overas recicladas. O deseño, que dirixe a luz como un foco sobre a mesa ou o rincón onde colga a lámpara, forma parte do proxecto Revival, no que, xunto a Ochando, deseñadores como Marina Rodríguez, Vicente Luján ou José Alburquerque tratan de dar novos usos a materiais e obxetos esbotados. Tal vez non sexa casualidade que Ochando pertencese, ata fai pouco, ao colectivo Nadadora, un grupo de deseñadores que leva anos deseñando obxetos sinxelos, pouca cousa para a que non parece pasar o tempo: é dicir deseño en estado puro.

Ese padriño chamado Alvar Aalto

Escrito por mpierres o 27 Setembro 2009

imagesEl Pais - 26-09-2009

Non é difícil ver, incluso sentarse no taburete de madeira apilable, anque só sexa na versión fusilada por Ikea e que vendeu a millons de fogares. Probablemente, a marca sueca (que fabrica o taburete con catro patas, en lugar das tres do orixinal) lle deba algo máis que a súa autoría a Alvar Aalto (Kuortane, 1898-Helsinki, 1976). O arquitecto finlandés o deseñou en 1933 e despois de comprobar  seu gran éxito fundou a empresa Artek -xunto a súa primeira muller, Aino Marso, tamén arquitecta- para a producción industrial e comercialización dos seus productos. Así inaugurou a estandarización de pezas de mobiliario de madeira cunha visión moi comercial.

A exposición Alvar Aalto. A nuestra medida, ata o 15 de novembro no Museo de Artes Decorativas de Madrid, é un anticipo das actividades que haberá en novembro, mes adicado ao deseño finlandés. Por exemplo, a mostra do Matadero de Madrid será unha radiografía de todas as xeracions de deseñadores finlandeses, dende Eero Aarnio ata os máis xóvenes, como o dúo Company ou Ilkka Suppanen. Tamén ten un oco para amosar a potencia das súas empresas (Marimekko, Ittala ou Nokia). Alguns dos que foron Deseñadores do ano en Finlandia (2008), como Tuuli Mattelmäki (industrial) e Anssi Tuupainen (moda) serán os protagonistas das actividades no IED de Madrid.

Ata que chegue ese momento, a exposición Alvar Aalto. A nuestra medida, se centra na vertente do arquitecto como creador de obxetos de mobiliario (cadeiras, lámparas, xarrons, telas) nunhas 30 pezas repartidas en dúas salas. Pese a non ser extensa, da conta do olfato dun dos arquitectos máis relevantes e polifacéticos do século XX, moi atento ao tempo que lle tocou vivir

Plantexada cronolóxicamente, recorre seus primeiros anos. Cómo evolucionou dende a súa formación clasicista ata abrazar o funcionalismo despois de entrar en contacto coas vanguardias europeas. Coñeceu a Le Corbusier e a membros da Bauhaus, como Gropius. Pero axiña se distingue por querer ir máis alá da funcionalidade do deseño convencido de que éste e os obxetos da vida cotiá debían ser humanos e contribuir a unha vida cómoda e armoniosa.

Pensaba que a mellor maneira de conseguilo era utilizando materiais naturais.  E adiantándose a estes tempos de tanta proclama ecoloxista, elixeu a madeira. “A madeira é un material profundamente humano, inspirador de formas”, a definiu este creador con inquietudes avant la lettre. Suas investigacions con este noble material lle proporcionaron un descubrimento revolucionario, o sistema curvado con madeira. O sillón Paimio, concebido para o sanatorio de tuberculosos que tamén construiu na localidade finlandesa do mesmo nome, é un dos obxetos onde o aplicou logrando un tacto moito  máis amable que a estructura con tubos de cromo.

Alvar Aalto, que exerceu unha gran influenza en deseñadores da posguerra, foi un entusiasta do deseño orgánico. Seu xarrón Savoy -outra das pezas icónicas do século XX- posee unhas formas sensuais que parecen inspiradas nos fiordos do seu país. Na súa prolífica traxectoria, tanto a arquitectura como o deseño son inseparables. A miudo, os detalles, como este xarrón que adopta o nome do hotel en Helsinki onde colaborou, se convirten en verdadeiros obxetos de deseño independientes.

A última parte da exposición está adicada á versatilidade do arquitecto. Súas pezas están pensadas para contextos diferentes, edificios públicos, oficiais ou residencias privadas. A lámpara Bilberry para a Maison Carré ou a silla de madeira e pel para o Instituto Nacional de Pensions, de Helsinki, son exemplos de cómo cumpliu o obxetivo de lograr unha vida cómoda e bella.

Participa connosco no Día Mundial da Arquitectura

Escrito por mpierres o 25 Setembro 2009

O vindeiro día 5 de Outubro celébrase o Día Mundial da Arquitectura, e a nosa Delegación o quere celebrar cunha visita ao edificio do Centro de Tecnificación e Escola de Vela Municipal de Vilagarcia, proxecto do arquitecto vigués Alfonso Penela Fernández. Esta obra foi considerada coma “obra seleccionada” pola X Bienal de Arquitectura e Urbanismo celebrada este ano. Serán benvidas todas as persoas, arquitectos ou non ,  interesadas en coñecer o edificio, participando así dese día connosco. A visita está programada para as 6 da tarde do luns día 5 de outubro, guiada polo arquitecto autor da obra e  dando comezo no hall de entrada do propio edificio. Dirección: Zona Portuaria - Vía de Enlace nº 16-29 Se vas con GPS no automóvil…. +42º 35′ 41.94″ -8º 46′ 13.54″ Se estás interesado e precisas máis información ponte en contacto connosco na seguinte dirección:   coagpontevedra@coag.es  ou chama ao teléfono da nosa Delegación: 986 859158 . http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=42.59482,-8.770

Paixón polo deseño

Escrito por mpierres o 25 Setembro 2009

expo_feduchi_lonas_acceso_mres2El Pais - 25-09-2009

A paixón por unha arquitectura que non se queda no edificio senón que se traslada ao deseño do interior é un fio conductor da actividade de tres arquitectos dunha mesma familia, Luis, Javier e Pedro Feduchi, a quenes o certame Hábitat adica na Feira de Valencia unha exposición. Os mobles creados por estes deseñadores, que se exhiben na mostra, debuxan un percorrido pola evolución das formas e os conceptos modernos ao longo dun século.

Luis M. Feduchi (Madrid, 1901-1975), formado nos estudios de Luis Gutiérrez Soto e Ignacio Cárdenas, foi o autor a comezos dos años trinta, xunto a Vicente Eced, do famoso edificio Carrión, de Madrid, máis coñecido como hotel Capitol, convertido nun fito da modernidade pola súa concepción arquitectónica inspirada na obra de Erich Mendelsohn, polo deseño dos seus espacios interiores e polo seu mobiliario.

Limitada a súa actividade arquitectónica polo réximen dictatorial trala Guerra Civil, centrou a maior parte do seu traballo no deseño de mobles, tarea que en ocasions compartiu co seu fillo, Javier Feduchi (Madrid, 1929-2005), “un dos exemplos máis relevantes do arquitecto que, en pleno periodo franquista, plantexou unha necesaria renovación estética, equiparable á que en pintura e escultura estaban levando a cabo artistas como Tàpies, Saura o Millares”, en opinión do arquitecto valenciano José María Tomás, que  colaborou na exposición.

Javier Feduchi, como destaca no catálogo Selina Blasco, comisaria da mostra, seguiu sempre na súa obra a idea da Bauhaus, que aprendera do seu pai, de aspirar a un deseño integral capaz de “chegar a todos os obxetos do proxecto dende a fachada ata a mesa, a silla ou o picaporte da ventá”. Moi vinculados ambos, padre e fillo, á industria que fabricaba os obxetos que deseñaban, súa traxectoria viuse continuada por Pedro Feduchi (Madrid, 1959), formado nos seus anos de estudiante xunto a seu tío Rafael Moneo.

Arquitecto, deseñador como seu pai e seu avó, ademáis de profesor de deseño de mobiliario na Escola de Arquitectura de Madrid, Pedro Feduchi é autor de diversos ensaios sobre figuras do movemento moderno e vinculou parte da súa carreira a proxectos de instalacions, mobiliario e equipamentos para museos.

Algunhas das sillas, mesas, butacas e outros mobles zurdidos dos seus deseños, xunto a debuxos e bocetos das súas creacions de interiorismo e imaxes dalguns dos seus proxectos conforman o recorrido que a exposición fai posible sobre o traballo desta familia de arquitectos para quenes resulta natural, como sinalou Pedro Feduchi, “deseñar o exterior e o interior, o continente e o contido”.

Campolongo gañará un espazo verde de 4.000 metros cadrados

Escrito por mpierres o 25 Setembro 2009

La Voz de Galicia - 25-09-2009

O plan de mellora integral do barrio de Campolongo -que inclúe unha trintena de actuacións e uns dous millóns de euros de investimento total- permitirá gañar para o uso cidadán un novo espazo verde duns 4.000 metros cadrados de superficie. Trátase dunha parcela situada na parte traseira da residencia da terceira idade, entre as rúas Iglesias Vilarelle, Xeral Rubin e Fernández Ladreda, que ata agora viña utilizando como zona de estacionamento indiscriminado.

O alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, visitou onte este futuro parque urbano acompañado por veciños da zona e representantes de diversos colectivos veciñais.

A actuación que se está levando neste futuro espazo verde inclúe por primeira vez en Pontevedra a construción de muros de gaviones, un sistema que consiste en meter pedras dentro de colectores de malla de aceiro. Optouse por este sistema para salvar o desnivel que hai na parcela sen ter que construír muros de formigón ou de cemento.

Fernández Lores destacou que no deseño desta nova zona verde participaron os responsables da residencia da terceira idade, de modo que se concibiu como unha zona de uso preferente de persoas maiores. Así, incluiranse mesas para xogar ao xadrez ou zonas específicas para xogar á petanca.

O alcalde subliñou que se trata «dun traballo de recuperación dun espazo que estaba moi degradado» e mostrouse «encantado de como está quedando que creo que será un espazo de alta calidade urbana non futuro, con múltiples posibilidades».

Lores explicou que a actuación se enmarca dentro dese plan integral de rehabilitación de Campolongo, que incluíu, entre outras actuacións, a mellora do asfaltado, podas, mellora de zonas verdes e de beirarrúas, eliminación de barreiras, renovación da iluminación, cambios no parque infantil ou solución dos problemas de pluviais no parque da Constitución.

Protexido: Circular Informativa Nº26/09

Escrito por mpierres o 25 Setembro 2009

This post is password protected. To view it please enter your password below:


Enter your password to view comments
That lineage can be seen in the Rolex Oyster fake watches Perpetual's straightforward and practical design. Legibility is cheap ralph lauren shirts strong and the dial design offers nothing more than is necessary to display the time.