replicas de relojes
replicas de relojes splash
Publicado por admin o 7 Xuño 2011

Presidente: D. Manuel Abelleira Argibay  presidente.pontevedra@coag.es
Tesoreira: Dña. María Pierres López tesorera.pontevedra@coag.es
Secretario: D. Anselmo Villanueva Peón secretario.pontevedra@coag.es
Podedes contactar directamente coa Xunta Directiva a través da seguinte dirección de correo:
xd.pontevedra@coag.es

 

Archivado en 6 Agosto 2009

1º Encontro de paisaxismo | Valencia

Escrito por mpierres o 6 Agosto 2009

images31º Encontro de paisaxismo | Valencia
24, 25 e 26 de setembro 2009

O primeiro dos encontros sobre paisaxismo que se celebrarán en Valencia cada dous anos, terá lugar este vindeiro setembro (días 24, 25 e 26). Con estas xornadas pretendemos acercar a profesionais e estudiantes ao paisaxismo. Esta disciplina, nova en Valencia e en casi toda España, cobra cada vez máis importancia gracias a unha incipiente sensibilidade da nosa sociedade cara o seu entorno non edificado, sexa rural ou urbano.

O escaso espacio libre que nos queda está sendo antropizado a unha velocidade excesiva, por elo resulta de vital importancia que aprendamos a planificalo e a diseñalo dende esta disciplina chamada paisaxismo ou arquitectura da paisaxe, a que se asoman numerosas e diferentes profesions: botánicos, xeógrafos, sociólogos, agrícolas, arquitectos, etc.… Dada a complexidade do espacio que se traballa, cada unha delas ten sen dúbida algo que decir, algo que de forma independente resulta incompleto, pero que combinado con outras visions da lugar a solucions cuia riqueza amosa a necesidade da existencia de equipos multidisciplinares que traten a paisaxe dende todos os seus ángulos, de forma adecuada e respetuosa.

Neste primeiro encontro noso obxetivo principal é facer un percorrido por diversos aspectos do campo disciplinar do paisaxismo. Escoitaremos a diferentes profesionais que estudan ou traballan tanto o planeamento coma o proxecto para, dende lugares nos que o paisaxismo ensinouse dende fai máis de vinte anos (como Cataluña) ata lugares onde o interese por esta disciplina acaba de nacer, acercarnos a unha serie de temas que consideramos relevantes.
Nuestro recorrido por el paisajismo nos llevará a una serie de estaciones en las que pararemos para escuchar a ponentes de todo el país: profesionales con experiencia en el paisaje que nos hablarán de la complejidad del planeamiento del territorio, de las dificultades de intervenir en la periferia, de cómo transformar un paisaje degradado, componer con el elemento agua o tratar de mejorar el espacio urbano. Con ellos aprenderemos, reflexionaremos y debatiremos sobre el paisajismo hoy, aquí.

 Máis información: http://www.landscapevalencia.com/index.htm

O deseño de George Nelson en A Coruña

Escrito por mpierres o 6 Agosto 2009

La sede coruñesa de la Fundación Pedro Barrié de la Maza acoge la exposición George Nelson. Arquitecto, autor, diseñador, maestro. Director de diseño de la fábrica de muebles estadounidense Herman Miller durante más de dos décadas, creador de exposiciones y apasionado fotógrafo, Nelson (1908-1986) investigó intensamente los campos de la vivienda y la decoración con el convencimiento de que el diseño debía ser parte integral de la filosofía empresarial, convirtiéndose en pionero de la comunicación y la identidad corporativas.

Organizada por el Vitra Design Museum, la exposición gira en torno a cinco temas (La casa de Nelson; Diseño corporativo; El despacho; Diseño de exposiciones y Nelson autor, publicista, pensador y precursor del diseño del siglo XX) y muestra la trayectoria de un visionario, creador de iconos del diseño americano de los años cincuenta, como la Coconut Chair o el Marshmallow sofa, y uno de los personajes imprescindibles que dieron forma, tras la II Guerra Mundial, al concepto de diseño moderno, especialmente aplicado a la casa y los espacios de trabajo.

Casi 300 piezas

La exposición, que podrá visitarse hasta el 27 de septiembre, reúne casi 300 piezas y audiovisuales. Nelson le dedica la misma intensidad a la arquitectura y la decoración de la vivienda como a la decoración de despachos. Creó, entre otros, la primera mesa en forma de L como puesto de trabajo individual, participó en la creación del Action Office de Herman Miller (1964) y concibió en los 70 su propio sistema de despacho, Nelson workspaces. Las tareas que asumía el despacho de Nelson iban más allá del diseño de muebles, y se caracterizan por una extraordinaria variedad.

Nelson estudió Arquitectura en la Universidad de Yale y entre sus clientes se contaban muchas grandes empresas como Abbott, Alcoa, BP, Ford, Gulf, IBM, General Electric, Monsanto y Olivetti, pero también el Gobierno de EE.UU. Pero no sólo fue arquitecto y diseñador, sino también un autor y periodista muy considerado, docente, creador de exposiciones y apasionado fotógrafo.

Sus diferentes cualidades alcanzaron su auge en la creación y organización de la American National Exhibition que tuvo lugar en Moscú en 1959, escenario del famoso Kitchen Debate entre Nixon y Khrushchev. Igual de espectacular fue el pabellón Chrysler creado por Nelson para la exposición mundial de 1964 en Nueva York, con un Chrysler de 64 pies de largo inspirado en el Pop-Art y un motor gigantesco como sala de exposición.

A Coruña. George Nelson. Arquitecto, autor, diseñador, maestro. Fundación Pedro Barrié de la Maza.

Hasta el 27 de septiembre de 2009.

O Supremo denega a construción dun edificio de cinco pisos fronte a Santa María

Escrito por mpierres o 6 Agosto 2009

La Voz de Galicia. 6-08-2009

O alto tribunal avala a tese da Xunta de que o inmoble desfigura e perturba a contemplación do templo.

El Tribunal Supremo ratificou a denegación da Consellería de Cultura, a través da delegación de Patrimonio, da autorización para levantar un edificio composto por soto, planta baixa, catro plantas altas e baixo cuberta no número 19 de Arcebispo Malvar. A maiores, o promotor do recurso ante o alto tribunal español deberá facer fronte aos custos da apelación, así como ao pago da minuta do avogado da Administración autonómica que non poderá exceder de tres mil euros.

Deste xeito confírmase a tese da Xunta de Galicia de que «a edificación proxectada sitúase na contorna da igrexa de Santa María, declarada ben de interese cultural no ano 1931, superando en varias alturas ás das construcións veciñas, desfigurando a perspectiva do monumento e perturbando a súa contemplación».

Fronte a este argumento, o demandante sostivo que non se delimitou a contorna do referido ben de interese cultural», á vez que apuntou que «a parcela litigosa non linda» coa basílica pontevedresa. A maiores, non dubidou en manifestar que o PXOM da capital establece a posibilidade de levantar catro alturas nesta zona, así como considerou que Cultura carece de competencia para pronunciarse en contra da achaiadura urbanística.

Con todo, tanto o Concello como a Administración autonómica, recordaron que se nos anos cincuenta coa declaración do conxunto histórico de Pontevedra non se delimitou expresamente esta contorna porque non era obrigatorio, tal circunstancia non indica que a área en cuestión quede desprotexida. é por iso que incidiron en que o inmoble é «totalmente incompatible cos valores arquitectónicos, estéticos e paisaxísticos».

Nun primeiro momento, xa o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia sentenciou que «autorizar» esta obra «implicaría provocar unha desarmonización do conxunto e un grave quebranto en orde á perspectiva e contemplación da igrexa», tendo en conta que se levantaría «diante da fachada principal» do templo.

Así mesmo, a sentenza, que é firme, apunta que o Plan Xeral «autoriza unha altura máxima de baixo e catro plantas ao inmoble de cálea Arcebispo Malvar». Este volume «debe interpretarse como un límite máximo de altura que haberá que pór en consonancia con outros factores de carácter histórico, cultural ou artístico».

That lineage can be seen in the Rolex Oyster fake watches Perpetual's straightforward and practical design. Legibility is cheap ralph lauren shirts strong and the dial design offers nothing more than is necessary to display the time.